Patientforeningen HS Danmark holdt ordinær generalforsamling lørdag den 18. april 2026. Desværre blev generalforsamlingen indkaldt nogle dage for sent, og derfor er den formelt ikke gyldig. Desuden opstod der under generalforsamlingen usikkerhed om regnskabet for 2026, og derfor blev regnskabet desværre ikke godkendt. Vi har nu fået afklaret usikkerheden, og regnskabet er, som det skal være. For at alting går korrekt til, holder vi en ekstraordinær generalforsamling den 31. maj, hvor de eneste punkter er godkendelse af regnskabet og godkendelse af den ordinære generalforsamling. Indkaldelse til den ekstraordinære generalforsamling kan hentes nedenfor.
Indkaldelse til den ordinære generalforsamling kan ses på denne side: Generalforsamling lørdag den 18. april 2026/ hvor du også finder regnskabet for 2025 og bestyrelsens beretning over foreningens aktiviteter i 2025.
